ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Vizita la Stupina de Bio Stupi a domnului Constantin. Vremea ne lasa sa privim si cum ierneaza - 3 Feb 2016

Pachetele de DVD-uri "SCOALA DE APICULTURA" - prof. Ioan URSU - DETALII AICI

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Urmariti-ma si pe Twitter
Filme de apicultura si pe PROFUL ONLINE TV
Suntem pe 3 Februarie 2016 si fiind in trecere prin zona, am oprit putin la domnul Constantin Sterea de langa Onesti, pentru a-i vizita stupina de Bio Stupi. Domnul Constantin a urmarit toate filmele mele si a reusit sa stapaneasca bine tehnica de inmultire si tehnica unui iernat de calitate. La momentul acesta familiile sunt comprimate (3 in 1 si chiar 5 in 1) pentru a ierna eficient si cu pierderi minime de caldura, urmand sa le expandeze in primavara. Un vecin (care ma stia de pe Internet) mi-a vazut masina inscriptionata cu Proful Online si ni s-a alaturat discutiei. Cum vremea era clada, ne-a permis sa ridicam capacul la cativa stupi si sa privim prin folie cum ierneaza impachetati in folie dubla. Daca filmul va este util, as aprecia un Share si Like - http://proful-online.blogspot.com - VIDEO APICULTURA cu Proful Online sau cautati pe Google: profu online Ioan Ursu
Versiunea acestui film pentru Mobil sau Tableta se gaseste AICI

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed: http://feeds.feedburner.com/ApiculuraOnline-ProfIoanUrsuTel0722786515

Delivered by FeedBurner

3 comentarii:

Otilia Kloos spunea...

Buna seara, domnule profesor, si ceilalti domni. Eu locuiesc in Minnesota din anul1991. Dacă învăț de la dvs apicultura, o sa îmi aranjez totul în grădina din spatele casei. Mulțumim.

Ioan Olaru spunea...

Buna am urmarit filmul plin de entuziasm , problema este ca realitatea este alta , momentan se impoziteaza 75 de stupi , domnu ministru a propus sa se impoziteze de la 10 stupi , chiar sunt curios ce efecte politice se pot obtine , culmea este ca apicultori cer si li se ia , in nici in caz nu li se da , trist , dar gustul mieri devine tot mai amar .

Unknown spunea...

salut ma numesc Petru sunt din Republica Moldova cum as putea face rost si eu de un bio stup il pot primi prin comanda sau trebuie sa vin eu in Romaniea sal eau ??

Trimiteți un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU