ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Tineti cuibul strans si hraniti cu polen si miere cristalizata in folie dubla - 18 Martie 2017

Pachetele de DVD-uri "SCOALA DE APICULTURA" - prof. Ioan URSU - DETALII AICI

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Urmariti-ma si pe Twitter
Filme de apicultura si pe PROFUL ONLINE TV
Suntem pe 18 Martie 2017 la stupina (avem 12 grade afara ziua) si am facut un filmulet in care va prezint lucrarile pe care le fac la aceasta etapa si anume hranirea stimulativa in folie dubla cu miere cristalizata si polen sub forma de turta. Nu uitati ca mierea este si medicament pentru albine si daca aveti, investiti-o pentru ca se va reflecta in albine sanatoase. Hranirea celor 2 familii de albine dintr-un Biostup se poate face si prin buzunarul atasat si pe deasupra prin folia dubla. Este foarte important la acest moment sa tineti cuibul strans pe exact cate rame de puiet aveti pentru ca noptile sunt inca foarte reci. Daca filmul va este util, as aprecia un Share si Like

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed: http://feeds.feedburner.com/ApiculuraOnline-ProfIoanUrsuTel0722786515

Delivered by FeedBurner

2 comentarii:

Pavel spunea...

Vă mulțumesc mult Domnule profesor. Sunt din R Moldova. Sunt și eu un profesor de matematică și un apicultor amator. Dar biostupul m-a frapat. Visez la el de cînd ați început al promova. Dar nu am avut posibilități sa-l procur. În sfîrșit, datorită fiului, care este un adept înflăcărat al stupinei bio, am vizitat tîrgul apicol din Iași. Am procurat 4 biostupi, la care demult visez. Apoi pe 14 martie i-am făcut o vizită lui Viorel, de la care am mai procurat 6 Biostupi. Iam ansamblat împreună. Am rămas uimiți de calitatea lucrului și de ingeniozitatea acestei invenții. Feciorul zice (comparînd Biostupul cu stupul orizontal obișnuit cu care noi lucrăm) că e așa cum ai locui într-o odaie dintr-un cămin din perioada sovietică și acum ai trece într-un apaetament cu 5 odăi. Pe cîteva le-am și populat cu cîte o familie. Am dori să aflăm dacă acum, primăvara putem introduce două familii, ca pe viitor să obținem o familie puternică. Acum Visul s-a împlinit. Urmează realizarea. Mulțumim mult pentru munca depusă. Cu mult respect din partea familiei noastre. Fiți sănătos.

cristi spunea...

Buna ziua domnule Pavel,

Va raspunde Cristi, baiatul prof. Ursu. Sa stapaniti stupii sanatosi si sa va ajute in activitatea dumneavoastra cat mai mult. Intr-adevar domnul Viorel ii lucreaza foarte bine iar diferenta de la o lada clasica la Biostup este mare si veti descoperi facilitati noi. Tata rar reuseste sa citesca din comentarii si nu va poate raspunde in scris din lipsa de timp. Daca reusiti sa-l sunati si sa vorbiti cu el e foarte bine, dar sa o faceti dupa ora 22:00 pe seara pentru ca pe timul zilei este foarte ocupat. Eu nu prea am experienta practica la apicultura (doar teoretic din ce mai stiu din discutiile cu tata) insa va pot spune ca la Iernat se pot pune cate 2 sau 3 familii intr-un Biostup (gasiti foarte multe filme despre pregatirea de Iernat) iar in primavara are loc expandarea astfel incat sa ajungeti cu cate o familie in zona principala (de 12 rame) si eventual in buzunar cu un roi si mai incolo in roinita dupa ce puneti caturile. Din acest motiv, nu inteleg exact la ce va referiti cand spuneti ca vreti sa introduceti 2 familii in primvara pentru ca apoi sa obtineti una puternica. Sfatul meu este sa vedeti cat mai mutle filme facute da tata si in felul acesta sa obtineti raspunsuri si eventual sa intelegeti facilitatile noi oferite de Biostup. La o adica va rog sa-l sunati si sa discutati direct cu tata.

multumim si multa sanatate,
--
cristi

Trimiteți un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU